Halin: | Donderdag, mei 18, 2006 17:24 |
Mooi:D kusjes, Kim |
|
solde: | Dinsdag, april 30, 2002 19:41 |
ik kreeg van iemand een mail waarin hij enkele goede schrijvers noemde, jij zat erbij, en ik moet hem zeker gelijk geven. ik vind de kritiek van albrecht paul helemaal niet terecht. wie zijn wij om iets aan je gedicht te veranderen. het is mooi!! echt heel mooi!! en als jij het zo wou schrijven, is het omdat jij het zo voelde, ik zie niet in wat er beter is aan zijn opmerkingen dan aan wat jij schreef. en verder: ik vind een fijnbesnaarde hand wel mooi. kwestie van poeziegevoel zeker. in ieder g | |
Albrecht Paul: | Woensdag, maart 27, 2002 09:16 |
Tja na Hans Winter kan ik daar weinig aan toevoegen, Nena. Behalve dat een fijnbesnaarde hand zoiets is als een tienvingerige gitaar. Geen ideaal ding. Maar nu jouw tekst. Een heel tedere tekst. In het eerste couplet, omdat de grenzen de ruimte niet vervagen, zou ik een regeltje tussenvoegen: Grenzen vervagen er komt een oneindige speelruimte van woorden Verder vind ik de opvolging omvatten/dragen/hand/plaatsen/omarmen niet goed. Verderop kan dat beter word |
|
Hans Winter: | Maandag, maart 25, 2002 01:43 |
vooraf een man speelt een ruimte voor een vrouw, hij maakt haar van zijn buitenkant een binnen, in zijn woorden wordt zij ernstig spel met zinnen, bijna raak laat hij haar winnen, deelt haar mede dat zij al begint te bloeien of te blozen, hoe zou zij het weten als hij zweeg, hij praat van rozen of tenminste één die eens te geven is als hij vandaag zou durven, maar hij staat daar, waant zich arm, de warm geworden man gevangen |
|
Auteur: nena | ||
Gecontroleerd door: | ||
Gepubliceerd op: 24 maart 2002 | ||
Thema's: |