en vraag me af of dit wel nodig is
 
 
Fluisterend stil overspoeld door tonen,
vragen, kennis en mijn eigen regen
probeer ik nog eens na te denken over
dat wat net niet uit te komen lijkt, het
'is-gelijk-aan-teken' klopt niet langer
 
 
Lijnen die zich zachtjes hechten tussen
vezels van het papier ( of hout ) zie ik
niet langer, vergroting en verkleining
duizelt me toch veel te veel, o wereld
 
 
 
 
Kennis is zo veel en veel te hoog gegrepen.
 
 
 
 
Reacties op dit gedicht
Suzanne. vindt het leuk als je reageert op dit gedicht

Nog geen account bij Gedichten-Freaks?
Vul hieronder je gegevens in om te registreren en laat gelijk een reactie achter.
Je schrijversnaam
Wachtwoord
wachtwoord nogmaals
E-mailadres


Laveda: Woensdag, maart 22, 2006 15:15
kennis is voor jezelf... niet voor school =)... ''schoolkennis'' is onzin... VEEL te grote onzin =)...
[K]


Sifra.K: Donderdag, maart 16, 2006 10:03
Mooi

Liefs,
Sifra


Kim rc: Woensdag, maart 15, 2006 22:20
interessant geschreven xxx


lommert: Woensdag, maart 15, 2006 21:11
van ''deze kennis''wil ik wel meer;) met bewondering gelezen...prachtig gedicht

willem


Teun euh Beun: Woensdag, maart 15, 2006 21:02
heel mooi,
knap neergezet


Over dit gedicht
Auteur:  Suzanne. Abbo 1Abbo 2
Gecontroleerd door:  maneschijn
Gepubliceerd op:  15 maart 2006
Thema's:
De gedichten die ingezonden zijn op de website van de Gedichten-Freaks en e.v.t. toekomst projecten die gekoppeld zijn aan de Gedichten-Freaks blijven ten alle tijden eigendom van de feitelijke auteur van het gedicht. Zonder toestemming van de feitelijk auteur mogen de gedichten niet gebruikt worden voor andere doeleinden dan lezen op deze site en indien hier toestemming voor gegeven is door de feitelijke auteur het uitgeven van de gedichten door Gedichten-Freaks zelf. Mocht er sprake zijn van misbruik van de content en de gedichten die gepubliceerd zijn op deze site door wat dan ook dan zullen er hoe dan ook (in samenspraak met de auteur) stappen worden ondernomen.

© Gedichten-Freaks 2024, alle rechten voorbehouden.