debbs: | Woensdag, juni 30, 2010 15:38 |
jeetje wat een super mooi gedicht...en zo vol pijn... knuf |
|
Flurrrs: | Zaterdag, mei 16, 2009 22:10 |
Wat een treurig gedicht, goed ingeleefd.. | |
*-cynthia-*: | Vrijdag, mei 11, 2007 22:44 |
kzie nu pas dat dit gedicht heel lang gelede geschreven is. Khoop dat het goed is afgelopen? liefs, cynthia |
|
*-cynthia-*: | Vrijdag, mei 11, 2007 22:41 |
(vevolg)(khad wel een ander probleempje), dit is niet te vergelijken, maar leerkrachten hebben me naar het clb gestuurd, om mij te helpen kben nu al langer als een jaar aan het gaan, en het helpt mij enorm, mss moet u iets proberen te zoeken in die richting? succes ermee! veel liefs, cynthia |
|
*-cynthia-*: | Vrijdag, mei 11, 2007 22:39 |
kheb een aantal gesprekken gehad met een aantal leerkrachten en het clb wegens omstandigheden. Ik zou u de goede raad geven dat u collega het best luisterd naar het kind, dat lucht echt op! Soms moet je niet direct te grote stappen ondernemen want soms maak je het zo erger (heeft clb verteld). Het is natuurlijk wel heel erg om zoiets mee te maken! Dat is direct iets wat aangrijpt, als je toch iets zou willen doen zou ik stap per stap en rustig beginne, zo zijn ze met mij ook begonnen | |
*Sheren*: | Woensdag, november 19, 2003 15:26 |
Als ik in deze situatie zat, ja dan zal ik zeker iets doen! Het is nooit slecht om iemand te helpen... Het lijkt me wel een moeilijke keuze om zoiets te bellen, maar misschien kan je het kind zo helpen, en dat is nu belangrijk, toch? Ik wens je echt heel veel sterkte! liefs |
|
zazz: | Dinsdag, november 18, 2003 22:15 |
het is geen kind uit mijn klas maar uit collega's klas... wat vind je? moet ik kliklijn bellen? weet niet goed wat collega gaat ondernemen, maar wil dit kind redden.... nu het nog kan... | |
*Sheren*: | Dinsdag, november 18, 2003 22:08 |
Moeilijk, als je als leraar zoiets te horen krijgt, en al helemaal moeilijk voor het kind.. Sterkte gewenst! Liefs |
|
Auteur: zazz | ||
Gecontroleerd door: christina | ||
Gepubliceerd op: 18 november 2003 | ||
Thema's: |