liesjequilt: | Donderdag, september 06, 2012 20:24 |
het erge zijn ook de keuze menu''s, gelukkig kan ik goed tot 10 tellen. gr. Liesbeth |
|
Jacky Van den Berghe: | Donderdag, september 06, 2012 01:21 |
De mensen die je te woord moeten staan, kosten te veel. En zij die er zijn, zijn door onderbezet zo dolgedraaid dat ze nog amper beleefd kunnen zijn. Zij beschouwen allen als citroenen die dienen uitgeknepen te worden. En maar geduld hebben en... bellen! Hartelijk, Jacky, |
|
Dirk Hermans: | Woensdag, september 05, 2012 23:07 |
sterk verwoord deze waarheid van woorden | |
gedichtenmeisje: | Woensdag, september 05, 2012 17:44 |
Ja, daar heb je gelijk in, janny ... Als ik bel naar de belbus is dat ook zo ... Al moet ik zeggen dat dat veel verbeterd is :) Mooi geschreven: kleine foutjes: teverstaan = te verstaan sprek = sprak ;) Zo, dit even terzijde :) Groetjes Raissa |
|
wervelende regenboog: | Woensdag, september 05, 2012 15:52 |
hoe groter het bedrijf hoe langer de wachttijden aan de telefoon om uit je vel te springen....:) |
|
karinvangelder: | Woensdag, september 05, 2012 11:19 |
we weten inmiddels dat klagen niet helpt Janny geduld is een schone zaak ! een zonnige dag wens ik je toe x Karin |
|
Anneke Bakker: | Woensdag, september 05, 2012 10:52 |
Soms Janny word je er dan sprakeloos van, en moedeloos en ook nog arm. Veel geduld en liefs Anneke |
|
mucho: | Woensdag, september 05, 2012 09:20 |
ik kan soms uren met ze aan de lijn hangen en dan klaag ik me toch een eind weg aan het eind van de dag zijn ze weer een heel stuk wijzer:D |
|
mucho: | Woensdag, september 05, 2012 09:20 |
we maken er vandaag gewoon een heerlijke klaagdag van ik heb er zin in liefs,:P |
|
mucho: | Woensdag, september 05, 2012 09:19 |
ojee, de moderne tijd met zijn overkill aan communicatiemiddelen :S |
|
Auteur: Janny Scheybeler de Jonge | ||
Gecontroleerd door: | ||
Gepubliceerd op: 05 september 2012 | ||
Thema's: |